LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, March 6, 2010

Sekuat mana cemburu isteri kepada suami?

Boleh ke nak ukur?

hehehe

Ada member penah bagitau kalau nak tahu kuat ke tak cemburu,tengok muncung lipstik anda.

Kalau runcing je hujung lipstick tu..memang konfem anda jenis cemburu takde hampun punyelah!!



Dah2.pi check cepat lipstik memasing. :p

13 comments:

atulhani said...

hhahahaha... tu tips pada mana tuh...

Diyana Zulkifli said...

hek hek hek,ini tips mengisi masa lapang ,namanye

temp. housewife said...

boleh pakai ke tips ni? hehehe. kalau lain brand lipstick lain la muncungnya kan.

atulhani said...

donat.. aku rasa lipstik hang mesti muncung panjang punyeerr.. hehehe

Diyana Zulkifli said...

temp_hwife:hhihihi,tips suka suki je neh kak,tk bley caya..:p

atul:keh3x,itula..mcm btul pun ade jg..lipstik aku mmg muncung tajam betui..haha

lin muhamad said...

aku pakai lipgloss jek..so cmno tuh?hahaha

notti netti said...

patutlah...I susah nak cemburu...liptik flatttt jerr....patuttt la punnnnn

Diyana Zulkifli said...

lin:hihi,klu lip glos je,tk bley identify le thp jeles ko..haha

notti netti:hmm,ye ke?hehe.actually i tak ngat le ape kaitan lipstik ngan tahap jeles wanita ni..tp mmg ade le kot kaitan psl personaliti rsnye..tp bkn dr fadzilah kamsah punye research le..haha

Shikhin Ishak said...

kalau tak pakai lipstik mcm mana pula?

paij188 said...

salam kenal dan ziarah,

hi, tertarik baca entry ni. lipstik saya memang jenis tajam je, sebab pakai nak cermat konon, bukan main tenyeh je. hihihi.. cemburu, ade sikit tap tak lah melampau tahap gaban. hahah..

Diyana Zulkifli said...

shikin:hehe,klu langsung tkde lipstik,rs aku mmg langsung tk jeles kot ngan laki snidiri..haha

paji 88:slmt berkenalan..;).hmm, mungkin ade kot kebenarannye..hehe

Intan said...

He he..tak btl kot diyana coz den pon mmg jenis yg kuat cemburu (sayang husband ooo...he he) tapi lipstik jadi bolat je mcm empunya badan...wakaka :D

Diyana Zulkifli said...

intan:hihihi.hmm,ye ke intan?cnggitu,teori ni tak relevan le dgn intan.hehe