LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Thursday, May 6, 2010

Masak sambil berbogel

Hmm,arini nak masak ape yek?Jap..nak kene pikir dulu ni.banyak la plak bawang mama suh tumbuk neh..


Masak ayam masak merah pun sedap neh, tapi nak guna berapa biji bawang ye?

Hmm, aunty2 boleh tolong mia tak? Nak guna brapa ulas bawang nak masak masak merah ni ? Satu ketui ja cukup ka?

Miaaaa......!!!letak balik lesung batu mama tu. Kang kena jari kaki tu,baru tau...
Lakonan melampau ini adalah rekaan semata2.


7 comments:

Shikhin Ishak said...

kekeke ingat hg yg masak sambil bogel..maklum lah malam jumaat kan...hihi

sirna said...

alalala..sweetnya anak dara diyana,sabar ye, nanti beso baru tolong mama

BIONIC WOMEN said...

alahaii..ajinnya mia nih...jangan nyanyi sambil masak ek..nanti dapat somi tua..hehe

eiNa said...

ekekek..comey la damia nihh.. geram tau!

Diyana Zulkifli said...

shikhin:keh2.tak sempat kot nak masak klu bogel..lol

sirna:itu baru pegang lesung batu..kdg2 mia angkut pinggan cawan, periuk belanga pi depan tv,nak tiru chef wan..adeh adeh.

bionic women:suami tua + kaya takpa.mama setuju...haha

eina:mama die pun kdg2 cubit pipi die tu,klu nakal sgt..huhu

iEfa said...

Diyana Zulkifli said...
shikhin:keh2.tak sempat kot nak masak klu bogel..lol ----->>>hahahhahahahah agreeed wit u..hahahah

tomeyneyr laaa ur doter...ma doter pon sebuk ske nk tlg bibik kopek bawang...alih2 bg pisau kek suh dier men ngan bwg tuh :p

Mila_ibu najihah said...

hahaha..tajuk kelakar..
bila tengok gambar...gelak nak pecah perut..kihkih..