LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, June 12, 2010

ramalan final fifa world cup 2010 :perancis vs german







aku bukan kaki bola hokeh.tu aku pakai jersey japan paksu mia ali.tak muat tang bumper so gambar paras abdomen -ke-atas-saja.haha
mia rembat jersey france ali
and ali ballack pakai jersey jerman dia nye sendirik.
sekian terima kasih laporan sukan dari aku...^^



6 comments:

~HaZeL~ said...

pic 4 tu x blh thn..huhuhu

FrH said...

haha cute gile budak2 pakai jersi bola kan .. hehe.

anak abg aku 2 2 pempuan, dia dok belasah pakaikan jersi jugak. haha..

ramalah aku, final spain.

atulhani said...

wei mia pandai betul senyum depan camera naa... ali pun dah chubby.. emak dia pun masih chubby.. apa laporan LWM pulak?

Lin said...

adeh...anak ko ni mmg ley jadik model..2x dh aku cakap.keke

lily lotus said...

comel! tapi rasanya ramalan tu tepat kot...

Diyana Zulkifli said...

hazel:org nmpk mcm mia wat muka berlagak sambil posing.sbnrnye..itu adalah muka mamai ngantuk.haha

frh:laki aku kan suke pakai jersey.itu yg anak2 die pun,aku belikan jersey.haha

atulhani:laporan dr lwm ka?hmm,cuti jap dr lwm.cuti sekolah.aku nak makan nasi kenduri.haha

lin:ada gaya model ka?model cap ayam

lili lotus:hihi.ramalanku benar belaka ke neh?