LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, August 10, 2010

ini tanggungjawab farid kamil & david teo

nasib ko munir.hari ni cikgu masuk kelas,cikgu bawa kamera.ingat nak buat satu entry kat blog sekolah,'Bahana merempit basikal'.kasik font besar2 punya.kasik peringatan kepada budak dan juga parents sekalian.

ntahla.kadang tu masa rehat.ada budak terseliuh kaki.kawan hentak katanya.

ritu lagila..baru nak regangkan urat2 kaki lenguh berdiri dalam kelas,tumit kaki yg gemuk ni dah sakit yg amat .baru ja habis main kejar2 ngan budak2 ligan dalam depa satu kelas suruh buat latihan.tiba2 sorang cikgu masuk bawak budak berdarah2 kat kepala.bila tanya kenapa.kawan gurau. cucuk dengan pensel. nasib dia tak bawak pisau ke hape.itu pun dalam dok larang jgn bawa pisau lipat.ada yang bawak. rasa cam nak lesing ja.tapi jangan donat.kang metro report ang lesing budak.

ya.saya tengah biasakan diri dengan peningkatan kemasukan budak2 yang macam hyperbola punya aktif. DHa terlebih ja saya rasa budak2 zaman sekarang. neuron otak dieorang bersambung semua kot...hoho.

weh farid kamil.pasni buat cerita elok sikitla. janganla buat sambungan remp -it...anak2 murid saya suka tengok hang.tiru plak tu.saya pening nak menjawab bila ada yg tanya, cikgu ..rom*n tu apa.pompuan laki boleh ci*m kan. sebab budak2 ni baru umur 7-9 tahun.awal sangat terdedah ni.penat ja tau ajar term2 matematik.terms sengal jugak yg cepat lekat dalam kepala depa.aduh.sakit kepalaku.panadol pls.

kdg tu,bila tgk ada budak yg bawa pengaruh negatif ke sekolah. saya cuba asingkan dari budak2 yg suci murni.ai risau ok. nanti mia ali nak masuk sekolah jugak. sapa cucuk anak aku,aku pi cucuk mak ayah dia..

5 comments:

Mrs Hardlena said...

haha.. mia ngan ali kan anak cikgu.. atok2 diaorg pun bekas cikgu mana diaorg berani nk buat perangai..

ch@ said...

haha... anak-anask sekarang, lekas sungguh terpengaruh.

BIONIC WOMEN said...

Memang ngeri ler Diyana ngan bebudak skang...ari2 hubby bawak balik citer fresh tentang bebudak ni. Kat subang jaya ni lagi advanced..yelah anak2 org kaya ni lain skit peelnyer..
kelmarin ada budak buat aksi stunt, terkena kipas, koyak kulit kepala...kena wat plastic surgery..seb bek mak bapak hang kaya..tapi kat sini parent giler2 backing anak..ada sorang parent tu, hari register siap warning my husband.."anak saya sorang ni jer cikgu, saya jentik pun xpernah. So cikgu pikir sendiri ler. Tapi saya tahu anak saya nakal"..amik ngko, apa lagi bleh wat

NM said...

ganasnye anam murid ko..isk..kecik lagi dh cmni eh..risau pulak aku..

Farah said...

haihh..aku kalau jadi cikgu jumpe budak berdarah2 ni mesti dah pitam hahahaha..

aku pon pelik ape pekdahnye nengok filem rempit2 tu..