LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, August 21, 2010

Makan kicap anak jadi hitam

sakit perut guling2 bila saya baca entry brader neh. tentang makan kicap nanti keluar anak hitam. slumber coi ja kutuk awek ya ko neh.tak baik tau.awek dah la lurus.ekeke.

nah pi korang sambung baca.konfem melekat.

Kicap,Soya dan Pantang larang

baru jumpa blog brader ni. dari satu entry ke satu entry.tgk2 jam dah dkt pkl 8 pagi. mak haih.di hujung minggu,lepas subuh lepas sahur.tak tido balik?dah le anak2 nyenyak ja.kang depa jaga,diri sndiri yang menyesal.

jom2.nak nap kejap.dah le tadi terbangun awal sgt pkl 3 pagi.huhu.

sebelum tu. hmm.memang ada ek yang percaya minum soya anak jadi cerah?makan kicap anak jadi gelap?err.korang ni..janganla jadik cam awek brader tu lak..takda kaitan tau.keh keh

haha.ceh.kata orang.sebenarnya saya pun ada jugak risau masa preknen dulu.sebab saya penggemar kopi dan neslo ais.kira ketagih pun adala masa peknenkan mia dan ali.

masa ali lagila.bley dikatakan stp pagi mesti pekena kopi panas.huhu.tragis tul.

saya ingat lagi masa doctor angkat tunjuk anu ali pas operate dulu..saya soh doctor alih si ali,cepat2 saya nak tengok muka dia plak.

ada jugak terselit perasaan takut-dia -gelap-sebab-kopi-yang-saya-minum.

har har.budut ko donat.

9 comments:

d i d a said...

langsung aku x caya..aku mkn ja weh apa2 nak mkn..sbb bg aku hitam atau putih tu semua genetik..kalo dh laki kaler senja2 nak malam,kita pun x mcm snow white, kot dpt anak putih melepak mmg rezki sgt la tu..hehe.. ;p

atulhani said...

aku baca blog bdak tu berdekah2 ketawa.. siap tak bagi boypren dia makan kicap sebab takut sperma tu bawa gen hitam.. wakakakakakka...

ala, bab kicap tu, ada org kata, kalau kita makan, nanti parut jerawat or parut apa2 hitam, susah nk hilang.

alaaa... tak makan pun sama, parut jerawat tetap degil jadi hitam.

minum soya bagi anak putih tu pun biasa dengar.. mgkin kebetulan juga kot. tak boleh gak mnum soya banyak2.... terlebih minum pun ada side effect..

cikpia said...

anak kedua hang ooperate ka....???? awat aku tatau!!! he he.... (Aku memang tatau apa...)

wei, komen balik kat blog aku.... ILANG ABES!!!!

nani said...

agak2 kalo nak anak muka pink2 sket, nak kena mkn ape ek?hehehe

nani said...

eh donat,best blog mamat zackzukhairi ni.unik.klakar.lyn tuu...

Diyana said...

dida:kaler2 senja pun manis itu ada..bak kata p ramlee.ekeke

atulhani:haa itula.tang part sperm donor tu la aku gelak.dah le siap dia grafikkan kartun2 tu..kreatif btul

sofia:haa.la weh.ok2.nnti aku pi komen.hehe

Diyana said...

nani:kene cari sprem donor yg berkulit2 pinky.har har har

haa.itula pasai.td ralit ja aku baca blog mamat tu..habis suma aku bukak.cool eh?

nani said...

jenuh nak carik caucasian le plak...hehe
kreatip dia ni.agaknye bdk eng stadi obesee mmg otak ginile...ala2 vclip moms day tu

Hanim said...

haha believe it or not...masa kecik2 mak ckp mkn kicap/minum or makan benda itam jadi gelap. Since kecik,mmg pantang haha.tua2 ni baru minum coke. Tapi ok gak,kulitku putih cam cina haha.

Interesting entry...came across Little Mama nyer comments :)