LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, September 20, 2010

kalau boleh nak uplod satu album gambar raya

tapi malas kan nak resize2 gambar.hek hek maka saya upload ini dulu
cikgu donat junior

ateng junior aka imam muda
tadi mcm cikgu ,yg ni plak mcm minah motor.vroom.vroom.diapers pun terpongek keluar dr muntut.haish.
pipi mia kurang labuh dah skrg
dan ini...ok.dah,dah.saya dah tolong penyetkan pipi budak tenit ni utk korang..ahaha.mcm shin chan.huhu


'Ali'. sangat Ali kan muka anak kazen en suami ni?;)

maka kesimpulan dari saya:

Mia adalah acuan sebelah bapak..Kedayan.
Ali dari acuan sebelah mama..Dusun.
acuan saya?no 3 nanti kot.huhu

4 comments:

Halen said...

ali kan dh dpt dikesan dr mana asal usul dia. keturunan dusun dr tambunan kata atok diman hehe..

transformed housewife said...

comelnya Cikgu Donat Junior dgn Shin Chan tu.

kinna said...

a'ah, comel sungguh cikgu donat junior dan imam muda tu :)

p/s: muka cikgu tu ala-ala adibah amin dlm filem adik manja..hehe

Momma Mia said...

geram nye yg amat dgn cikgu donat jr. tuh