LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Saturday, October 30, 2010

lori berhantu

ni hah lorinye!
pesal bila uplod ja,asik terbalik je gambarnye?malas ahh nak setting lagi.lantak
masuk je lori ni dalam kawasan sekolah,habis dirempuh budak2.
tak ke berhantu namanye tuh.


haish.


masa skolah rendah, dah habis secawan ..sanggup tu saya buat2 beratur dalam barisan kelas lain..amik cawan kedua .:p


masa skolah menengah,kena plak lori hantu neh mai masa acara2 penting...pergh.syok tuh.kalau nasib baik sikit masa bawa jug dan cawan untuk cikgu2..cikgu pelawa minum . boleh menumpang sekaki .haha

sekarang lagi syok.tak yah beratur terhegeh2.turn saya plak tunggu budak hantar air milo sedap neh.haha


jangan jeles ok.korang tingin,pi beli kat kedai mesra petronas :p


tapi..sekarangnya milo lori bergerak ni..kadang dah tak sesedap dulu..hmm.save budget mungkin.huhu

anak-anak dara saya

4 comments:

Mrs Hardlena said...

zaman2 skolah dulu milo ni la minuman harian kami adik beradik. tak kenal pun nk minum nescafe ke teh ke huhu.. dh abis blaja br mak kasi minum mcm2 haha

Diyana Zulkifli said...

hardlena:dulu2 mmg sedap kan milo dr lori milo neh..haha

atulhani said...

weiii, milo kat lori ni memang sedap laaa... aku pun berhantu kalo jumpe lori milo nih.. mana nak dapat kalo bkn kat skolah.. free pulak tu... hehehehe

nia said...

salam cikgu..
boleh saye tahu mcm mane sye nk dptkan lori milo nie untuk dtg ke sekolah yer.. trima ksih krn mmbantu