LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, October 13, 2010

saya tak paham manusia macam ni

ahh ..ah..malas nak komen panjang.


Anak Tunggal Dan Menantu Kebas RM 117 Ribu Duit KWSP Ibu

mak tak halalkan.haramla duit tu,intan payung.......hmm.ade menantu pun hantu.anak sendirik jembalang.

emo di tengahari yang terik

5 comments:

KAY said...

membara je aku rasa bila baca paper tu..dahla ibu tunggal..tu je la sumber duit yg dia ada..sian. mmg xselamat la idup anak & menantu dia dunia akhirat..

mila.ibunajihah said...

tulah..sian kan,mcm tu ke balasan seorang anak thadap jasa ibu dia...sedih...

n a n i said...

mai sini mak dia kat aku...cam bangang je...bukannya nak amik peluang collect bonus akhirat masa mak dia dok ada lg...bila dah takde esok, kat mana nak carik doa sorang mak utk anak...emo btl aku..

kinna said...

sy pon terkejut bc..tergamak anak dia uat camtu..ishk..dunia akhir zaman

atulhani said...

orang mcm tu tak fikir akhirat nanti camna.. hmm aku dok sembang ngn MIL, cakap ada gak manusia camni.. tu bukan anak tunggal, tapi anak tunggul.. kesian betul kat mak dia kan...