LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Monday, November 15, 2010

adik ipar tua dan muda

adik ipar yang muda berkuatkuasa 18 Nov ini

adik ipar yang tua dari aku..cuba teka umur hasben laki adik aku neh?konfem ramai salah..hoho

abang sulung yang rasa dia muda..[apakah?]
menantu-menantu kesayangan mak.*nyampahss..

6 comments:

Mama Hanim said...

seronok ada ahli baru tu..

Mrs Hardlena said...

hehe.. sy pun ada adik ipar yg tua dr sayer.. bini dia pun tua dr sy tp cuma setahun.. siapa gerangan iteww.. :p

atulhani said...

menantu mak semua lelaki.. tak berapa susah sangat.. kalau menantu2 perempuan.. nanti ada orang suke compare2.. hehehhe

Diyana Zulkifli said...

mama hanim:hmm,hehe.sronokle jugak

mr hardlena:hehe.ntah sapa la tu ek..:p

atulhani:haha.btui2 tu atul

BIONIC WOMEN said...

me menantu yg paling muda dan paling di sayangi..hehehe
blah saya plak baru saya dorang yg dah kawin..

transformed housewife said...

adik2 ipar knur semua lg muda sbb knur anak sulung dan suami pula anak kedua. Cuma suamila sebayaa dgn adik kandung sendiri. (hubby knur muda sthn dr knur)