LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, November 23, 2010

anak2 moody,mama triple moody

gemuk dan kulit tan.

kurus dan perasan comel

dua-dua dah kurus. di depan mangsa keadaan,yang belakang pembuli
Damia dan Ali moody dah 2 hari. demam,selsema ,merap nangis2.bila dua2 berduet merap tu,tu yang mama depa rasa nak nangis jugak tu..huhu.nangis la ,tak cukup tangan.:(

sempat ek berblog,anak2 demam pun.->schedule post la weh

oh,inilah ajelah hiburan daku di kala berseorangan menunggu suami pulang kerja...selain rancangan astro ulang2 doploh kali sehari tu.:P

9 comments:

cha said...

merap tu apa kak.

geram sungguh dgn rambut mia tu, ala afro. bg akak rht kjp sblm dorg mulakan operasi semula.

rindukan kalau dorg tak aktif mcm slalu.

*azni* said...

oh,comel sungguh gmbar last tu..mcm pandai je akak jg adik..huhu..

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

beb, anak ko pun demam eh? sama la kite..sara skang ni teruk betul batuk ngan selsema nye..aiseh..aku pun jadi tak keruan bila anak demam neh..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ala tOmeynyer.....

Diyana Zulkifli said...

cha:hihi.lupa plak nak wat nota kaki maksud merap .merap= merengek2 sambil nangis.

hehe sebab rindu la,tu yg tgk gmbr2 masa derang aktif.hehe

azni:hehe yg kakak tu pura2 ja tu.kdg tu die cubit2 adik.heh

ain:ha ah.dua2 demam.tp mia yg lg teruk.anak adik aku pun demam.masuk wad lg haa.huhu. 3 org cucu mak aku tu demam serentak..aduhla.

kinakoyu:comella klu masa baik.klu nangis,comot je nmpk.hehe

Mrs Hardlena said...

alahai rindunya ngan bdk 2 org nih. bila nk balik sini lg..

BIONIC WOMEN said...

dah besar dah ali..ase baru jer baca entry dia lahir..huhuhuhu
ali semakin cerah kan????dan semakin encem..
mia semakin cntik..rambut itu tetap menawan

atulhani said...

wei.. takda la kurus pun anak2 hang tu.. ali masih chubby.. geram tengok pipi dia.. mia, hmm rambut meggi, geram juga!! ahahah.. bila nak jupe lagi niiii...windu kat mak dia n anak2 dia ni haa..

Diyana Zulkifli said...

mrs hardlena:kite jmpa thn dpn..hehe

bionic women:haa itula pasal.die makin cerah.ngat dulu mmg tak brapa nak cerah..hehe

atulhani:tnggu aunty atuldtg kulimla