LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, June 24, 2011

dalam hati ada taman

husben i tak romantik pun.

kalau tetiba dia bawa balik jambangan bunga kat saye, agaknye spontan saya akan tanye,awat ni?nak kawin lain ka?

hahaha

kadang bila tumpang berblog di pc en suami, saya tengok macam2 jenis gambar jadi wallpaper pc dia.

dari gambar kereta, gambar rimau semua dok ada

tapi bila on pc dia pagi ni,senyum sorang2

ic.ok.i get it.

tak romantik tak bermakna tak sayang



ganti gambar kereta


8 comments:

atulhani said...

gambar tu dia wat wallpaper plak ke.. kureng paham hehehehe

Diyana said...

ha ah wallpaper baru ateng.sayang rupenye.cuma x reti tunjuk je kat kami 3 branak..:p

mzhany said...

hihihi kekedg lelaki ni jenis dia tak tunjuk kan diyana...

Bionic women said...

heheh..cantik gambor tu..
dia letak gambar kereta sebab dia minat, dia letak gambar keluarga sebab sayang..hehe..

ch@ said...

sweet sangat. gambar hari raya ke ni kak. hehehe. cun betul. mesti akak tersenyum je sepanjang hari ni.

Halen said...

ekeke.. sape ckp dlm hati lelaki xde taman. alin rasa dia ni bkn jenis jiwang2 tp dlm hati tu ttp ada rasa kasih syg. klu tak takdenya dia nk kawen dgn ana hihi.. sbb syg la tu dia kawen.. :)

DrSinga said...

hahahahaaaaa...
terbaik Beb!!!

mila.ibunajihah said...

LIKE pics tu x100... one happy family :)