LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Friday, August 5, 2011

add bos dalam fb?

add bos dalam list fren fb. ada berani?

guru besar yang lama dulu, memang tau dah dia jenis oldskool sket. orang lama. jenis tak amik pusing sangat hal ehwal bersosial2 di alam maya ni.

hm.tapi bila dah bertukar tampuk pemerintahan ni..macam langit dengan bumi plak personaliti former big bos dengan yang baru. gb yang baru ni, ramah tamah. jenis mesra dengan semua lapisan .

adele sorang member skolah mai kat saya, 'ala diyana..gb tanya pasal facebook.sape ada facebook..hmm,takutla akak tak nak add dia.'

hehe

haha.

jangan kata akak tu, ai pun tak berani..ahaha.

takut kegiatan di facebook terdedah. yela.kadang dengan status merepek2 . dgn ada yang tag dengan post yang meraban2. seriau tau.

at last, saya tak dapat nak elakkan diri. bila mana, gb call soh amik gambar program motivasi

'diyana mai amik gambaq saya dengan motivater hari ni. cikgu ni, kawan lama saya. nanti upload, tag saya noo kat facebook.'

kueng kueng

dan kesudahannya, saya tak nak saya sorang je kene add dia. jadinya lepas tu,saya suggest friends kepada semua kawan sekerja yang lain...hehehe

dah lepas ni, kena sedikit hati2 la di wall fb..:p. dapat gb aktif le plak die fb...isk isk

5 comments:

Kakmim said...

saye add jer kak... hihihi

Lynn Abd Latib said...

teringat hubby sbb hubby pun cikgu jugak.so kwn2 dia dikalangan cikgu jugak..dkt wall diorang memanjang kutuk gb..pengurusan...kalo add gb mau perang besar..

hehehe..

bg sy x sesuai add boss..

personal view shj :)

Dr Singa said...

buat satu akaun baruuuu...
ada boss sorang je..

Nur Dalin said...

tak hangit ke kawan2 akak yg lain yg sememangnya xnk diadd tu? kalau yg xkisah takpe... lau Dalin pun, buat mcm akak.. hihi.. takutt..

Diyana said...

ibu iman:hehe.saya pun akhirnya add..itu pun sbb tgk bos baru tu ramah .

littlehumblelynn: saya dan rakan2 kerja mmg dlm fb kami ramai anak murid, guru2 skolah lain,ade jg org jpn ppd suma..jadi memang bab2 shout out di wall blum pernah le.wall kami bersih..hahaha.

dr singa:aiyo.nanti dia syak plak doktor.hehe

dalin: member2 semua rileks je dalin.derang approve je.heh