LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, January 3, 2012

mama pun perlukan masa bersendirian

saya bangun sangat awal hari ni.

damia nak gi sekolah. semalam ,saya dah daftar. ha ah..tadika tahun lepas juga,yang depan sekolah saya tu.

Ali dan Affan ..saya hantar pada kak pengasuh .

dan berbaki cuti bersalin 15 hari ni..saya nak guna semaksimum masa bersendirian ini untuk 

jogging, senam robik, habiskan treatment london...

heh




hari tu gi jalan2 1 family di kemeren helen


tak payah nak jogging sangat pun, tolak menatang alah biru tu dengan berat 40 kilo..dah buat peluh jantan menjejeh..haha


p/s: Ali Affan,kang kak mia habis tadika..mama baru amik tau. :D

7 comments:

ch@ said...

40kg? OMG... tak payah jogging la kak, jalan sambil tolak stroller tu naik bukit, gerentiii kurus + mengejar anak2 kat rumah lagi, boleh punya.

Diyana said...

cha:hihi..40 kilo tu termasuk dgn muatan.;)

atulhani said...

hg punya pose mmg baik punye hihi. jgn marah,don... wey, meriah la cuti-cuti malaysia satu keluarga. jeles betul aku tengok. kami dah lama tak cuti sekeluarga besar..

atulhani said...

btw, aku teringin benar la pegi cameron highlands huhu.

Liz Rohaizat said...

betul, kita juga perlu masa sendirian. barulah tak stress. hehe.

Ladysirna said...

betul tu, bila kita dah rehat sikit kurangla stress tu...take ur time and rest cukup cukup ye;)

Diyana said...

atulhani:hihi...pose cover kegemukan tu nama dia..haha.pi la cameron atul..best2.

liz:hihi..ya btul..sesekali mama jg perlukan masa sendiri2 utk ilangkn stress

ladysirna:akan digunakan sebaik mungkin..hehe