LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, November 30, 2010

Air liur meleleh,cik mia kaki melaram


amboi ada yang cari cara2 masak sambil berbogel ke kat sini?KLIK UNTUK LEBIH JELAS
 Memang ada pun entry pasal masak sambil berbogel pun kat blog saya ni. haha.

cuba tengok SINI. keh keh keh. * kecewala tu lain yg diharap,lain yang keluar.:p

selingan ja tu.

nak citer pasal gambar2 di bawah yang utamanya.

pesal saya tengok gambar2 ni,rasa cam semua gambar damia ni berstatus 'aksi tak bleh blah'.

dengan muka slumber,sibuk je dok cari2 blaus yang berkenan di hati..eh ke skirt ntah di tangan die tu..kunun tak tengok kamera walaupun mama dia cam orang gila dah dok terjerit2 panggil nama mia..mia..tengok mama ni.tengok mama ni.haremm die nak tengok. haha.

eeii..siap.memang saya picit2 pipi dia lepas habis dia 'bershopping' tu.geram nauu.

buat cengkodok ja ngan mama .haish




sibuknye dia pilih cermin mata gelap...ada plak tukang dok layan..hehe

kaki dah lentik,jari2 tangan lentik tak?aisey,tak nampak plak. okla.cukup sifat anak dara sunti.haha
Mane ntah mewarisi bakat bershopping neh?

Bukan saya tau.papa dia pun bukan.

rasa tempias tabiat adik saya, si Najah neh.heh.

8 comments:

transformed housewife said...

mia ni "Mek Jangok" la ye. hehehe

kew_chop said...

hihi comel bangat mia pose kalah mak datin shopping tau..

Mrs Hardlena said...

hamboiiii.. bkn main lg mia bershopping jer. ikut hobi auntie kot suke soping2 neh hehe..

Diyana Zulkifli said...

transformed housewife:hehe.btul tu.jangok!hihihi

kew_chop:bakal mak datin la kot tu.heh

mrs hardlena:haha.haa.btui jg tu.aunty alin kan kuat soping jg tuh.haha

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

hik...hik..hik..COMEL nya MIA...anak sape nie?? naseb bek dah besar dari adam. kalau x leh jadi menantu nie.

Diyana Zulkifli said...

kina:haha.boleh jg la nk jd calon pun

atulhani said...

woowwwww.... damia siap pilih skirt pendek2 kaler pink.. hebat!!

Diyana Zulkifli said...

atulhani:hahaha..itula kan.hish